Coca Cola este printre sucurile preferate ale românilor de pretutindeni. Se schimbă rețeta băuturii carbogazoase, iar noua versiune a fost deja lansată în America. Producătorii vin cu noi idei tot mai atractive și mai gustoase pentru consumatori. Despre ce este vorba?
Reprezentanții companiei Coca Cola vin cu un anunț important pentru consumatorii sucului carbogazos. Producătorii au lansat o nouă versiune a băuturii, disponibilă momentan doar în America. Rețeta se va schimba treptat, iar clienții deja au fost întrebați cu privire la acest aspect.
A fost gândită o campanie de marketing, intitulată „Cea mai bună Coca-Cola Zero Zahăr de până acum?”, menită să descopere dorințele consumatorilor de Coca Cola. De-a lungul timpului, producătorii au scos pe piață mai multe variante ale sucului, iar gustul a fost diferit, spre mulțumirea unora și nemulțumirea altora. Chiar și așa, Cola a rămas printre sucurile carbogazoase preferate ale românilor, fiind consumată la nivel mondial într-un număr imens.
Noua variantă a sucului a fost lansată în America, iar oamenii au fost invitați să-și spună părerea. Campania va explora preferințele oamenilor, înainte de a face marele pas și a distribui această formulă în magazinele din toată lumea. Se vrea ca noua rețetă să fie o inovație, fără să afecteze gustul și aroma sucului. Rămâne de văzut care vor fi părerile clienților și când vor extinde producătorii Coca Cola noua formulă a sucului.
Mulți români s-au revoltat atunci când UE a trimis o directivă referitoare la atașarea capacelor de sticle, iar toate companiile de băuturi au respectat întocmai hotărârea. Schimbarea trebuie să se facă până-n 2024, însă mulți producători au trecut deja la fapte. Reprezentanții de la Coca Cola au făcut deja schimbarea, explicând de ce a fost necesară.
„Lansarea capacelor atașate marchează un pas important în călătoria Sistemului Coca-Cola pentru dezvoltarea de ambalaje sustenabile și face parte din implementarea prevederilor referitoare la închiderea recipientelor din plastic pentru băuturi, incluse în Directiva Uniunii Europene privind materialele plastice de unică folosință, prevederi care intră în vigoare în 2024”, se arată într-o postare făcută de companie, pe rețelele de socializare.